שיפוץ חזית בניין

שיפוץ חזיתות של בניינים: רגל על רגל עם א.עמי בנייה ויזמות

סביר להניח אם הייתם זורקים הצעה לשפץ את חזית הבניין בישיבת ועד הבית רוב האנשים היו אומרים לכם שמדובר בבזבוז כסף שאפשר לנתב אותו למקומות אחרים ולא מעט בלאגן ובירוקרטיה. למעשה, זה ממש לא הסיפור – היום באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ויחד עם תוכנית עבודה מסודרת ניתן לשפץ חזיתות של בניינים בצורה יעילה ועם מינימום הפרעה לחיי היום-יום. אגב, מעבר לשיפור איכות החיים שיפוץ חזית הבניין תעלה לכם לא מעט מערכו של הנכס. 

שיפוץ חזיתות: למה אנחנו צריכים את זה?

לא מעט אנשים שואלים למה הם למעשה צריכים לשפץ את החזית, ראשית אנו מאמינים שחזית הבניין היא גם הפנים של הבניין ושל המתגוררים בו. יחד עם זאת, כאשר אנחנו גרים בבניין מוזנח וללא כל השקעה אפילו הכי קטנה אנו מורידים לא מעט מערך הבניין והנכסים בו. בראייה קצרת מועד אנו רואים לובי לא מסודר, קילופים על קירות, סדקים במדרגות, עמודים מתפוררים, טיח ובטון שעבר זמנם ואפילו מרצפות שבורות בראייה לטווח הרחוק אנו רואים נזקים אשר יהיה קשה לגשר עליהם בעתיד וירידה משמעותית, לפעמים עד 25% מנכס הדירה. 

מה עושים במסגרת שיפוץ חזיתות?

חברת א.עמי בנייה ויזמות מתמחה בשיפוץ חזיתות ועובדת במשך השנים אל מול לקוחות פרטיים, עסקיים וציבורים רבים כאשר איכות וטיב העבודה נחשבים לערך עליון אצלנו. במסגרת שיפוץ חזיתות אנשי המקצוע שלנו יבצעו אפיון לבניין שלכם – יתקנו ליקוים קיימים, ימנעו ליקוים עתידיים ויחזקו משמעותית את פני המבנה. שיפוץ חזיתות היא בגדר מלאכת מחשבת של ממש וכך אנו גם מתייחסים אליה מאחר וקיימים לא מעט דברים הנעשים בעת ובעונה אחת:

  • חיזוק עמודים תומכים במבנה
  • תיקון סדקים בבטון
  • איטום קירות ו/או איטום גגות
  • כיסוי ברזלים חשופים
  • חידוש וצביעה בריאה ונכונה של המבנה
  • חידוש הגינה יחד עם מערכות מתקדמות אוטומטיות
  • שיפוץ המראה של הלובי וחדר המדרגות
  • תחזוקה של אלמנטים חיצוניים
  • ביצוע פוליש לרצפות

אלו הם רק על קצה המזלג הדברים שנעשים במסגרת שיפוץ הבניין, כל אלו דורשים מיומנות ומקצועיות של איש מקצוע בעל ניסיון וכל ההיתרים הרלוונטיים לביצוע העבודה. 

ההתחלה.

איך מתחילים תהליך שיפוץ חזיתות?

תהליך שיפוץ חזיתות הוא מלאכה לא פשוטה ויש להתייחס אליו בצורה רצינית ובהתאמה אישית מלאה אל צרכי הבניין. על מנת להתחיל תהליך של שיפוץ חזיתות אנו מציעים לכם להרים שיחה אלינו ונשלח את אחד מן אנשי המקצוע שלנו לאפיין את הבניין שלכם, להכיר את דיירי הבניין ולהסביר על התהליך ובמה הוא כרוך – כך תוכלו לדעת שאתם בידיים טובות ולהבין את התהליכים בצורה נכונה ובריאה.

א.עמי בנייה ויזמות: הבחירה שלך לשיפוץ חזיתות

חברת א.עמי היא חברת בנייה ויזמות אשר חורטת על דגלה מקצועיות ואמינות, במהלך השנים ביצענו אין ספור פרויקטים הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי משלב התכנון ועד השלב הסופי תוך כדי אמונה בליווי מלא לכל התהליך. חברתנו מתמחה במתן פתרונות יצירתיים, עובדת בפיקוח מהנדס בנייה ובליווי אדריכל ומבוצעת תחת ניהול של מנהל פרויקטים מקצועי בעל הבנה נרחבת של התחום. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום לשם קבלת הצעת מחיר ללא התחייבות!

מקווה ישראל 2

מקווה ישראל 2

בר כוכבא 55, ת"א

פיינברג 1, גבעתיים

קהילת לודג' 5

פני הבניין - חזות הכל

f44ce6_48ba3c48e5534ce2b76a37f0582d237a_mv2
יונה הנביא 30, ת"א שופץ במסגרת תמ"א 38

לקראת סוף המאה הקודמת בעלי המקצוע היו עוסקים בעיקר בתחומם. חברתנו היתה בין החברות הקבלניות היחידות אשר הגדירו עצמן כקבלן-חוץ, משמע חברה העוסקת בעבודות שיפוץ חזיתות. עד תחילת שנות האלפיים והעצמת החשיבות למראה הבניין מעטים מבעלי המקצוע העזו לגעת בחיפוי החיצוני.

עם השנים חברתנו שיפצה עשרות מבנים. חלקם מסוכנים, חלקם מבנים לשימור וחלקם בעקבות דרישת העירייה לשיפוץ (צו 4).

אנו ניגשים לכל עבודה בידיעה שתחזיק ותשמש את הדיירים לפחות לעוד 30 שנים, עד השיפוץ של הדור הבא.

סוגי העבודות - חידוש הטיח, צביעת חזיתות וחיפוי הבניין

ניתן לשדרג את הבניין עם אין-ספור סוגי חיפויים: שליכט אקרילי, טיח-“שפריץ” וחיפוי אבן, שיש או פסיפס. כאשר לכל אחד מהסוגים יש אלפי סגנונות, עיצובים וסוגי גמר.

עם תחילת ההתקשרות שלנו, נבצע אפיון לבניין, נכיר את הדיירים וחזונם למראה הבית. נרכיב תוכנית עבודה ונציג דוגמאות לבחירה, תוך הצגת ההיבטים החיוביים והיתרונות של כל אחת מהאפשרויות.

אתם, בעלי הדירות – השותפים העיקריים למראה הבניין!

דוגמאות טיח שליכט אקרילי

בניינים בתל אביב - דרישת העירייה לשיפוץ חזיתות - צו 4

בניגוד ל’צו 3′, המוכר לנו ממחלקת מבנים מסוכנים, העירייה העבירה חוק בדבר מראו החיצוני של הבניין. בימים אלה העירייה שולחת מכתבי דרישה לבעלי הדירות ברחובות המרכזיים בתל אביב – רחובות דיזנגוף, בן יהודה, אלנבי, הירקון, פרישמן ועוד.

על פי הדרישה, חזיתות הבניין נדרשות להיות אחידות – ללא תלאי צבע, תריסים/ויטרינות מאותו הסוג ובגוון זהה, כבלים, צנרות ומזגנים נדרשים להיות מותקנים באופן שלא יראה מן החוץ.

עזרה ובצרון - מעורבות העירייה והמענק כספי

כחלק מהתוכנית לשיפור חזות העיר, חברת הבת של העירייה, עזרה ובצרון, נותנת ליווי ומענקים כספיים לבניינים אשר יבצעו את השיפוץ המתבקש.
חברת א. עמי אינה רשומה כיום במאגר עזרה ובצרון ולכן אינה מתחרה בכל מכרז.
לבקשת נציגות הבניין, ניתן לבצע את העבודות איתנו ובמעורבות עזרה ובצרון ולזכות בפיקוח, בליווי ובמענק המתבקש.
לפרטים נוספים ניתן לשאול אותנו בצ’אט באתר או בטלפון!

מבנים לשימור - משחזרים אלמנטים היסטוריים

כחלק מהתמחותנו בשיקום ושיפוץ מבנים, חברתנו מבצעת עבודות שימור נרחבות.

בין עבודות השימור שביצענו: הירקון 96 בת”א, מבני הטמפלרים במתחם שרונה, אלנבי 52-54, נחלת בנימין 39 ועוד!
כחלק ממעטפת השירות, בנוסף לביצוע, אנשי המנהלה שלנו ידאגו לכל התיאומים והאישורים הנדרשים ממחלקת השימור בעירייה.

- פרויקטים נבחרים -

דילוג לתוכן